Close

ferhanANK Ve deli98 Arasında Konuşma Yapılıyor

23 Ziyaretci Mesajı

  1. Aynen öyle kardeşim
  2. Aynen öyle abi şimdiki çoğu oyun grafikler güzel olsa da birbirinin klonu olmkatan öteye geçemiyor
  3. Bende de PS1 PS2 PSP PS3 PS4 ve.Çok şükür hepsi çalışıyor.Ama ps2 yi bulamıyorum Eski oyunların zevki bambaşka kardeşim.Şimd, grafikler çok iyi ama PS1 ps2 psp deki keyif hiç yok gibi

    Aynen kardeşim Syphon Filter in yeri çok ayrı bende
  4. Aslında oyun oynamayı çok seviyorum abi ama benim pc hem netbook hem de 6-7 senelik. konsol olarak da PS1, PS2 ve PSP var, PSP bozuldu PS1 malum ama bunun dışında daha çok 90ların oyunlarını oynuyorum emulatorlerle en çok platform, turnbased rpg bi de macera seviyorum. bildiğim kadarıyla sen de syphon filter seviyosun abi hep görüyorum syphon filter oyunlarında seni

    oyunlar pahalı olmasa mutlaka ps4 alırdım Spiderman, last of us 2, persona 5 efsane oyunlar var
  5. Aynen kardeşim.oyunlar aran nasıl PS4 felan
  6. Aynen abi Allah hayırlısını nasip etsin her şeyin
  7. Herşeyin hayırlısı inşallah kardeşim
  8. Aynen öyle abi ama insan düşünmeden edemiyo ben zaten her şeyi kafaya takan birisiyim
  9. Onları düşünme kardeşim nasipte ne varsa o olur
  10. Sorma abi ya napcam bilmiyorum :/
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 23