Close

Daha Fazla Sonuç Yok

187 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Benim ps3 kirik multiman filan hepsi var orjinal black ops2 cd alip online oynasam ban yermiyim yada ban yemeyecegim bir yol yada baska cod oyunu onerebilirmisiniz simdiden tesekkurler
  2. Cevapla
    he baktım ya güzel ama asasin kırid de çok sorun var bug falan oluyo oyun donuyo ama düzliyo hemen ubisoft başaramamış bakalım asc victory düzeltir inş
  3. Cevapla
    kamera yokkki deneyiim playroomu
  4. Cevapla
    ferhan abi 2 günlük deneme verdi bende zwapper mı neydi onu ve first light indirdim oynadım biraz misafariler geldi kaldırmak zorunda kaldım ama asc unityde baya online kalmıştım oynadım yani hevesi aldım artık optimumda sony dekilere sorcam yada ptt den ininal kartla psn plus alırım belki
  5. Cevapla
    ferhan abi alıcam dedim de kredi kartı istiyor optimumda sony centerdan aldık ps4ü bi daha gidince soricam ps+ ordan alabilirmiyim diye yada ptt den ininal kart alicam bakicaz
    infamous first light yakalarsam süper olur
  6. Cevapla
    ferhan abi ps4 aldım yanında ac unity online oynıyım dedim bi baktım 6 gb update internetde yavaş 91 saat kaldı diyor dedim ananin boo
    biraz araştırma yaptım psn+ lazımmış online oynamak için dedim playstatinda xbox gibi olcak
  7. Cevapla
    ferhan abi yaşıyonmu yav iyiyim valla seni sormalı
  8. Cevapla
    ferhan abi 15 gün tatilde size geliyoz
  9. Cevapla
    üstad 12 ay nedir ki çabuk gecer sanırım 6ay yapıcaktın .. ve selametle git gel inşllh yerin hep bi yerde boş kaldı 5 ay. (:
  10. Cevapla
    Kazasız belasız askerden gelirsin inşllh yerin belli şimdiden üstad.
Görülen Ziyaretci mesajı 21 to 30 of 187
ferhanANK Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
March 1, 1987 (30)
ferhanANK Hakkinda
Biography:
Ps Mania:)
Location:
PSLAND:)
Interests:
SONY,PS,GAMES:)
Occupation:
Teacher:)

Signatürü


İletişim


Kişişel Sayfası
http://www.mcpsp.com/member.php?u=1118&s=26e557470bbe0f2bc4e7532074d83a56
Mesajlaşma & Chat

ferhanANK kullanmasına anında bir mesajı yolla...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
7.339
Günlük Ortalama Mesajlar
2,14
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
187
En yeni mesaj
Dün 08:22 PM
Toplam Teşekkür
Toplam Teşekkür
61.583
  • Aldığı Teşekkür
    11.235
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Dün 07:51 PM
Üyelik tarihi
07-23-2008
Tavsiye Puanı
20

3 Arkadaşlar

  1. ankboy 
    Status
    Offline

    Erişim Engelli

    ankboy
  2. KojoTe 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    KojoTe
  3. TEKKRAL 
    Status
    Offline

    Duayen Üyemiz

    • TEKKRAL - MSN üzeri Mesaj gönder
    TEKKRAL
Arkadaşlar gösterme 1 to 3 of 3

12-08-2014


12-07-2014


12-06-2014


12-02-2014


12-01-2014


11-30-2014


11-27-2014


11-26-2014




09-08-2015


09-07-2015


09-06-2015


09-04-2015


09-03-2015


08-10-2015


08-09-2015


08-06-2015