Close

Daha Fazla Sonuç Yok

76 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    selam youtube daki videonuzda günlük idps çıkıyor demiştiniz onlara nerden ulaşabilirim
  2. Cevapla
    selamun aleyküm
  3. Cevapla
    Özel mesaj atmak istedim kutunuz doluymuş, temizleyebilirmisiniz acaba ?
  4. Cevapla
    MRB ARKADASLAR

    YENİ PS3 KULLANICISIYIM Ps3 HAKKINDA BİRŞEY BİLMİYORUM
    Ps3 HAKKINDA HERŞEYİ SORMAK İSTİYORUM :

    1-) PS3 ALIRKEN SLİM KASAMI İYİ YOKSA SUPER SLİM KASAMI ARADAKİ FARKLARI NEDİR ?
    2-)TAŞIMALI HARDDİSKE YÜKLERKEN NEDEN OYUNUN TANESİNİ 5TLYE YÜKLÜYORLAR ?
    1TB HDD'E 100-110 ADET OYUNU 200 TLYE DE YÜKLÜYORLAR BUDA KAFADAN OYUN TANESİ 2 TL YAPIYOR.
    3-)PS3 KIRDIRDIKTAN SONRAKİ DEZAVANTAJLARI NELERDİR ?
    4-) 500 GB 2.EL SLİM YADA SUPER SLİM KASA 500-600 TL İYİMİDİR ?
    5-)KIRDIKDIKTAN SONRADA KOPYA OYUN YÜKLEDİĞİM GİBİ ORJİNAL OYUNDA YÜKLENİYOR MU CDDEN ?
    6-)KIRDIKDIKTAN SONRADA ONLİNE OYNANABİLİYORMU OYUNLAR ?
    7-) MULTİMAN DENİLEN PROGRAM NEDİR ACIKLARMISINIZ ?
    8-)PS3 ORJİNAL ALIRKEN HDDEN DE OYUN YÜKLENEBİLİYORMU CDDEKİ GİBİ ?
    9-) HDDEN NASIL FLİM İZLENİR O FLİM DOSYASINI AÇIYORMU MAKİNE ?
    10-)TV VE EKRAN KALİTESİ BAKIMINDAN HANGİ TV MARKASINI TAVSİYE EDERSİNİZ LG SMART TV OLURMU YADA VESTEL LEDTV KALİTE BAKIMINDAN NASIL OLUR ?
    BU SORULARIMI YANITLARSANIZ SEVİNİRİM
  5. Cevapla
    Abi selamin aleykum mesaji ikinci kez atiyosam ozur dilerim ps3 unban ve cfw hakkinda makineyi brick yapacam diye korkuyorum senle bireysel gorusebilecegimiz bir sosyal ag varmi
  6. Cevapla
    Selamin aleykum abicim san ulasabilecegim bi sosyal ag veya baska biyer varmi guncelleme ve unban hakkinda bireysel olarak anlamiyorum makineyi brick yapicam diye korkuyorum
  7. Cevapla
    http://www.mcpsp.com/play-station-3-...tml#post632906 bi bakarmısın kardeşim çok acil lütfen
  8. Cevapla
    Hocam multimana girip sistem bilgisine girnce ps3 idpsyi göremiyorm . İdps ye nerden ulaşrm lütfen yardım edin
  9. Cevapla
    kardeşim gamesonic indirmiştim senin verdiğin 4 5 gündür oynuyordum bugün desteklenmeyen sürüm dedi yani buda artık olmuyor bu güncellemeye güncel bir tane var mı çalışan varsa link verir misin rica etsem irishman dışında yada game sonic in yeni sürümü var mı bu 1.00 yazıyor
  10. Cevapla
    Kardeşim biliyorum çok sorulmuştur da 5 gün oluyor multiman 4.70 ne zamana çıkar o zamana kadar başka bir menager var mı irishman var bende ama dosyları yarım yamalak görüyor online a almıyor mesela gtada bazen adamın ayağı gözükmüyor bazen eli anlayacağın dandik bir menager irishman senden isteğim multiman tahminen ne zamana çıkar o çıkana kadar başka bir menager önerebilirmisin (irishman dışında ayrıca link atarsan sevinirim saol kardeşim )
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 76
Sayqho Hakkinda

Temel Bilgiler

Yaş
34
Sayqho Hakkinda
Location:
Zonguldak
Interests:
Playstation
Occupation:
Playstation Cafe

Signatürü


İletişim


Kişişel Sayfası
http://www.mcpsp.com/member.php?u=118634&s=6c71bcb654e75874f8c53391d179245e
Mesajlaşma & Chat

Sayqho kullanmasına anında bir mesajı yolla...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
4.057
Günlük Ortalama Mesajlar
2,31
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
76
En yeni mesaj
02-18-2017 06:59 AM
Toplam Teşekkür
Toplam Teşekkür
2.464
  • Aldığı Teşekkür
    12.519
Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
10-27-2012
Tavsiye Puanı
13
Web Sitesi
http://www.facebook.com/ProOyunSalonu

14 Arkadaşlar

  1. (PS63) 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    • (PS63) - MSN üzeri Mesaj gönder
    • (PS63) - YAHOO üzeri Mesaj gönder
    (PS63)
  2. ahmomo 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    ahmomo
  3. arma33 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    arma33
  4. errccaann 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    errccaann
  5. ferex28 
    Status
    Offline

    Moderatörümüz

    ferex28
  6. mertcvk.3 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    mertcvk.3
  7. monemu 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    monemu
  8. mudur 
    Status
    Offline

    Kayıtlı Üye

    mudur
  9. omergs 
    Status
    Offline

    Erişim Engelli

    omergs
  10. SaRiYeRlİ 
    Status
    Offline

    Erişim Engelli

    SaRiYeRlİ
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 14

01-09-2014


01-08-2014


01-04-2014


01-01-2014


12-31-2013


12-30-2013


12-29-2013


12-28-2013


12-25-2013


12-24-2013


12-23-2013




12-04-2014


12-03-2014


12-01-2014


11-30-2014


11-29-2014


11-28-2014


11-27-2014


11-25-2014


11-24-2014


11-22-2014