Close

ETİKETLENEN KULLANICILAR LİSTESİ

Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Status
    Offline
    orhan_aksal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    16
    Ettiği Teşekkür
    10
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    Fifa 15 analog tuşları kapama

    Fifa 15 analog tuşları kapama

    Arkadaşlar ben analog yön tuşu ile oynayamıyorum tactics/mentality tuşu olan 4 lü tuşu yön tuşları yapmak istiyorm bunu xbox360 da nasıl yapabilirim bi türlü bulamadum tşk şimdiden
    Konu Bilgileri

    Tüm forumdan rastgele konular:

    • » Desmume wifi connection hatası
    • » Çılgın Bir Gece - Date Night (2010) |...
    • » Unreal engine 4'ten ilk demo...
    • » Ricochet 1-2-3-4
    • » Acil yardım
    • » Ps4'den Memnun musunuz?
    • » 4.46 cfw de ftp ile oyun atmak
    • » Ps3 Açılmıyor
    • » HTC T528W'de Türkçe dil sorunu
    • » Arkadaşlar PS3 Alıcam Bilgilerinize...

    Aynı kategoriden rastgele konular:

    • » Xbox 360 Slim Dvd
    • » Dil Yaması
    • » Yeni Xboxım'la Tekrar Aranızdayım :)...
    • » Cod:Black Ops 2
    • » Alex Kidd, Golden Axe Ve Dahası Xbox...
    • » Dashboard Güncellemesi Kısa Süreli...
    • » Ağustos Ayında Çıkacak Xbox Oyunları
    • » CoD:Ghosts, Microsoft'un Etkinliğinde...
    • » Offline Update Yapmak
    • » Xbox'ta Avatar'lara dövme geldi


  2. #2
    Status
    Offline
    makarov78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    makarov78

    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    484
    Ettiği Teşekkür
    225
    Aldığı Teşekkür
    258
    Dedikoduları
    8 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)
    dört farklı kontrol seçeneği var sanırım ama senin dediğin şekilde oynamak mümkün değil o analoglar yön tuşunu devretmez

  3. #3
    Status
    Offline
    orhan_aksal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    16
    Ettiği Teşekkür
    10
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    Yani yön tuşları ile oynamak imkansz gibi bişey bi türlü analoga alışamadim yön olarak

  4. #4
    Status
    Offline
    josh-smith - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    May 2014
    Mesajlar
    110
    Ettiği Teşekkür
    100
    Aldığı Teşekkür
    12
    Dedikoduları
    2 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)
    dostum naptın sen.? en iyi kontrolcü fifa da analoglardır. asıl zor ve saçma olan yön tuşlarıyla oynamaya çalışmak. bildiğim kadarıylada değiştirme diye bir olayda yok. zaten play station un getirdiği bir alılşkanlık olsa gerk birtek biz türkler yön tuşlarıyla oynamaya çalışıyoruz bütün dünya analoglarla oynuyor. kurtul sende.

  5. #5
    Status
    Offline
    (PS63) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    (PS63)

    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Mesajlar
    721
    Ettiği Teşekkür
    0
    Aldığı Teşekkür
    712
    Dedikoduları
    23 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    10 Thread(s)
    Yön tuşlarıyla pes oynardım
    Sonra bi arkadaş analog kullanmamı tavsiye etti ama bi türlü oynayamiyordum
    Arkadaş sadece bi iki gün sabretmemi söyledi
    Ogün bugündür hep analoglarla oynuyorum
    Ve yön tuşları ile oynadığım günleri gülerek hatırlıyorum
    Futbol oyunları analog çubuklarla oynanır.net

  6. #6
    Status
    Offline
    orhan_aksal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    16
    Ettiği Teşekkür
    10
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    2 ay Oldu analog ile oynuyorum bir türlü alışamadım Serbes vuruş bile kullanamıyorum illa sağa sola kaçıyor biraz galiba sorun bende

  7. #7
    Status
    Offline
    josh-smith - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    May 2014
    Mesajlar
    110
    Ettiği Teşekkür
    100
    Aldığı Teşekkür
    12
    Dedikoduları
    2 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)
    Alıntı (PS63) Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı Üyeler Görebilir. Üye Olmak için Tiklayın]
    Yön tuşlarıyla pes oynardım
    Sonra bi arkadaş analog kullanmamı tavsiye etti ama bi türlü oynayamiyordum
    Arkadaş sadece bi iki gün sabretmemi söyledi
    Ogün bugündür hep analoglarla oynuyorum
    Ve yön tuşları ile oynadığım günleri gülerek hatırlıyorum
    Futbol oyunları analog çubuklarla oynanır.net
    sadece futbol değil her oyun öyle oynanır. yön tuşlarının görevi aşağı yukarı, sağa sola geçişler yapmak, ne bileyim aksiyon oyunlarında silah seçmek içindir.

  8. #8
    Status
    Offline
    (PS63) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    (PS63)

    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Mesajlar
    721
    Ettiği Teşekkür
    0
    Aldığı Teşekkür
    712
    Dedikoduları
    23 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    10 Thread(s)
    Yok ben sadece pesten örnek verdim
    Tabii birçok oyunda analoglarin artılarını görebiliriz
    Mesela usf4 tekken gibi dövüş oyunlarında veya tlou veya beyond gibi adventures tipi oyunlarda
    Örnek çok yani. ..

  9. #9
    Status
    Offline
    orhan_aksal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    16
    Ettiği Teşekkür
    10
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    Tşkler arkadaşlar bilgi için

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •