Close

ETİKETLENEN KULLANICILAR LİSTESİ

Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Status
    Offline
    Chuckie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2017
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    Ps3 multiman acil :(

    Ps3 multiman acil :(

    Merhabalar öncelikle kendimi tanıtayım akın ege öktem 22 yaşındayım ...

    Acil bi durum olduğu için direk konu açma gereği duydumda

    Cihazım kırık ve multiman 4.70 yüklüydü sonrasında pes 2018 indirdim içinde system uptade 4.80 varmış ve uptade yaptı sanırım yanlışlıklada olsa ve multiman şuan kesinlikle çalışmıyor bu aşamada napmam gerekiyo multiman 4.80 i cihazıma kursam bi işe yarar mı sürekli aktif olarak oynuyoruz yardımcı olabilecek varsa cok sevıbırım
    Konu Bilgileri

    Tüm forumdan rastgele konular:

    • » Psn Oyunları Versiyonu 3.56 olan...
    • » e3 ode pro onlıne oynanırmı.
    • » Infamous 2 Festival of Blood Türkçe Yama
    • » Multiman'ı XML de gizlemek.. ?
    • » BeRk2332 tripped AE detector
    • » Zombie.Driver.HD.PSN.NPUB
    • » Call of Duty: Black Ops : First Strike...
    • » Ps3 cwf yapacagım amaa ! Bi bakarmısınz
    • » Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edit...
    • » Demolition Inc NPEB00175 PSN

    Aynı kategoriden rastgele konular:

    • » ps3 te cep telefonu interneti ile...
    • » gta 5 bolum geçemedim
    • » Watch Dogs
    • » Psn Plus
    • » Play Station 3 USB HDD de ve Dahili HDD...
    • » Guitar Hero - DS3
    • » Metal Gear Solid: The Legacy Collection...
    • » Böyle birşey mümkün mü?
    • » Oyun Güncellemeleri hakkında
    • » PS3 320GB Slim Aldım Bir Kaç Sorum Varr


  2. #2
    Status
    Online
    mctuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mctuna

    WWW.MCPS4.COM
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    8.315
    Ettiği Teşekkür
    2.056
    Aldığı Teşekkür
    38.555
    Blog Entries
    3
    Dedikoduları
    289 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    11 Thread(s)
    Konsolunuz ojinal versiona dönmüş yani yeniden kırılması gekiyr, bie veya bizim gibi bu işi yapan genilir birisine yaptırabilirsiniz, sizin ee yapacağınız bir işlem değildir maalesef

  3. #3
    Status
    Offline
    Chuckie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2017
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    Aldığı Teşekkür
    0
    Dedikoduları
    0 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    0 Thread(s)

    Tamamdır çok sağolun anlamadığım tek birşey var kırık oyunun içine uptade koymaları kadar saçma bişey yok heralde dedim sistem uptade ettikten sonra multimanıda yüklerim ama kesinlikle kırmaktan başka çaresi yok sanırım ?

  4. #4
    Status
    Online
    mctuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mctuna

    WWW.MCPS4.COM
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    8.315
    Ettiği Teşekkür
    2.056
    Aldığı Teşekkür
    38.555
    Blog Entries
    3
    Dedikoduları
    289 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    11 Thread(s)
    Alıntı Chuckie Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı Üyeler Görebilir. Üye Olmak için Tiklayın]
    Tamamdır çok sağolun anlamadığım tek birşey var kırık oyunun içine uptade koymaları kadar saçma bişey yok heralde dedim sistem uptade ettikten sonra multimanıda yüklerim ama kesinlikle kırmaktan başka çaresi yok sanırım ?
    Evet tek çare yeniden kırılması, oyun kırık olsada CD den backup alındığı için bütün dosyalar içerisinde oluyor güncelleme de dahil

  5. #5
    Status
    Online
    adestim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    254
    Ettiği Teşekkür
    73
    Aldığı Teşekkür
    161
    Dedikoduları
    2 Post(s)
    Etiketlenmeleri
    2 Thread(s)
    piyasada tuna dan iyisini bulamazsın kendisi ile iletişime geç bir an önce.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •