Merhaba değerli MCPSP.COM ve PS3 Kullanıcıları

4.82 ve bütün versionlar 4.76 4.66 4.65 4.60 4.55 4.53 4.50 4.46 4.45 4.41 4.40 4.31 4.30 4.25 4.23 4.21 4.20 4.11 4.10 4.00 3.73 3.72 3.66 3.60 ve 3.56 olan ps3 versionlarında şimdilik kopya oyun oynanamıyor, kopya oyun oynanabilmesi için yüksek olan PS3 versionunuzun Dowgrade edilmesi gerekmektedir

4.82 ve bütün versionlar 4.76 4.66 4.65 4.60 4.55 4.53 4.50 4.46 4.45 4.41 4.40 4.31 4.30 4.25 4.23 4.21 4.20 4.11 4.10 4.00 3.73 3.72 3.66 3.60 ve 3.56 olan PS3 versionlarını Downgrade işlemine başlamış bulunmaktayız

Downgrade sonrasında PS3 konsolunuza yükleyeceğimiz yazılım ile sizde harici disk ve dahili disk üzerinden oyunları oynayabileceksiniz

Downgrade işlemi SLIM 2XXX serisi ( ince ) makinelerde %100 başarılıdır




Downgrade edilebilen SLIM PS3 Modelleri

1A - 6A - 6B -6C - 6D -7A - 7B -7C -7D - 8A - 8B - 8C -8D – 9A -9B –9C –9D – 0A –0B – 0C – 0D –

FAT ( Kalın ) kasa PS3 modellerinde biraz sıkıntı görünmektedir eğer FAT kasa model PS3 konsolunuzun CECH kodu aşağıda belirttiğim gibi ise downgrade edilebilir

FAT Kasa Downgrade Edilebilen Modeller
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHH
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHI
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHJ
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHK
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHL
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHM
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHN
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHO
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHP
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHQ

FAT Kasa Downgrade Edilemeyen Modeller
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHA
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHB
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHC
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHD
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHE
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHF
Serial: xx-xxxxxxxx-xxxxxxx-CECHG


Downgrade işlemi hiç bir LEHİMLEME işlemi yapılmadan uygulanmaktadır dilediğiniz zamanda orjinal versionlara geçiş yapabilirsiniz , downgrade işlem süresi 1 saat sürmektedir ( yoğunluktan dolayı bu süre biraz daha uzun sürebilir kusura bakmayın )

Downgrade İşlem Ücreti 80 TL'dir

Oyun Listemize Aşağıdaki Linkten Ulaşabilirsiniz Downrade İşlemi Sonrasında Oyun Listemizde Bulunan Oyunlardan Dilediğinizi Yükletme İmkanına Sahipsiniz

PS3 Oyunlarını Hard Diskinize Yüklüyoruz ( PS3 OYUN DOLUMU ) A'dan Z'ye Bütün Oyunlar - PSP PS3 - Mcpsp.com - Türkiyenin En Güncel Psp Sitesi

İletişim Bilgilerim Aşağıda Belirttiğim Gibidir, Teşekkürler



Metrobüs olan her yerden rahatlıkla adresimize ulaşabilirsiniz,metrobüs perpa ticaret merkezinin önünden geçmektedir Darulaceze durağında inip yerimizi rahatlıkla bulabilirsin

İletişim : Perpa Ticaret Merkezi Kat:13 B Blok Mavi Avlu No:2391 Okmeydanı / İstanbul

TELEFON : 0553-618-70-70


MEMNUNİYET TABLOSU

Alıntı sertacs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar jailbreak işlemi için aklına bişey takılan varsa kullanan biri olarak söylüyorum kesinlikle düşünmeyin derim şimdi herşeyi bir kenara bırakıp kısa bir hesaplama yapın 90 tl ye işlemi yapıyorsunuz yani 1 oyun fiyatı oyunları isterseniz internetten indirin isterseniz hazır olarak alın diyelimki hazır aldınız 100 tl de oyun aldığınızı düşünün ki en az 15-20 oyun alıyorsunuz naptı toplamda 190 tl ve elinizde en az 20 tane oyun şimdi 20 oyun almaya kalksanız nerden bakarsan bak en az 1000 tl yapıyor yani en az 800 tl tl kardasınız üstüne üstlük diyelim ki jailbreak işlemi hiç gelişmedi ki böyle bişey olmasını hiç sanmam kaybınız ne oluyor sıfır yani 190 tl ye en az 20 tane oyun oynayıp bitiriyorsunuz ki buda aylar yapar bence bu iş kullanıcı olarak çok karlı ayrıca jailbrek işlemi için makinaya en ufak bir açma sökme de yapılmıyor çıkar usb yi güncelle makinayı al sana orjinal sıfır ps3 şimdi esas konu bunu nereden ve kimden garantili olarak nasıl yapıcaksınız bu da çok basit tabi ki MCtunadan bu arada reklam gibi olmasın yaşadıklarımı yazıyorum mekanına gidiyorsunuz işlemi elleriyle yapıyor çayınızı ısmarlıyor nasıl yapıldığını anlatıyor sorularınıza cevap veriyor işlemi bitirip sizi uğurluyor ama herşey bununla bitmiyor bu işleri yakından takip ettiği için olası bir gelişmede her türlü destek veriyor internetle uğraşmak istemeyenlere 0.10 oyun parasına oyun atyor garip bi tabir oldu yani 1 oyun bile değil ayrıca son olarak garanti veriyor arkadaşlar korsanın garantisi olmaz ama bu adam sattığı malzemeye 1 yıl garanti veriyor yani kısacası ben derim ki bırakın bu sony ye yada oyun firmalarına para kazandırmayı yaptırın bu işi zararınız olmasın karınız olsun ( amma uzun yazdım hee ))
Alıntı Sessiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben dün cihazımı alıp tunanın yanına gittim kendisine daha evvelden 500 gb ps3 dahili harddisk siparişi vermiştim. Sağolsun getirtti dükkanında yer açtı teknik servise girip kendim parçayı taktım. Yine tunadan Jailbreak dongle satın aldım. Kurulumu (zaten 1 kere 2 program kuruluyor) ve ilk adımları, oyun yedeklemeyi ve diğer temel bilgileri gösterdi. Çok memnunum herkese tavsiye ederim.

Bunun dışında Ps3 için emülatörler yavaş yavaş piyasaya çıkıyor arkadaşlar. Bu hafta içinde birkaç tane emülatör yayınlanacak demedi demeyin...

Dip not: Bu mesajı mctuna arkadaşım diye yazmıyorum. Kendisinden ticari bir çıkarım yok sonuçta babasının oğlu değilim o da babamın oğlu değil. Ticarette arkadaşlık dostluk vs ikinci plandadır. Sonuçta öpücük vermiyoruz. Kısacası tecrübelerimi paylaşmak istedim. Dongle alacaklara arkadaşı tavsiye ederim cidden çok ilgileniyor ve 1 sene garanti veriyor
Alıntı jakin33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar aklınızda hiç bir şüphe kalmasın ben aldım. Şuanda' GTA4 denedim ve çeliştirdim :d: Alacak herkese kesinlikle tavsiye ediyorum :c: Tuna kardeşim çok teşekkür ediyorum gerçekten sonsuz teşekkürler. Arkadaşlar gerçekten çok ilgileniyor ve bilgilendiriyor sağolsun :d: Düşünen arkadaşlar alacaksanız kesinlikle düşünmeyin alın derim en fazla 1'kere daha orjinal oyun parası verirsiniz sonrası zaten malum alla: Ya netten çekersiniz yada Tuna'dan alırsınız :49: Hayırlı Satışlar kardeşim çok memnunum :d::d:
Alıntı andore Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Elektronik ile aram çok iyidir birazda bilgi sahibiyim, piyasada bulunan jailbreak'lerin hemen hemen hepsini inceledim ve mctuna'dan almaya karar verdim aldım

Orjinal diye satılan ürünlerin bu üründen hiç bir farkı yoktur sadece gösteriş için süslemeler yapılmıştır bu ürünlerin orjinali zaten yoktur ilk çıkan ikinci çıkan diye devam etmektedir örnek : ps2 chipleri 10'dan fazladır hangisi orjinal ?

ayrıca bu ürün için piyasada bulunan en randımanlı chip diyebilirim

alacak arkadşlar hiç düşünmesin bilgi ve destek konusundada mctuna'dan daha iyisini bulmak zor gibi

2 senedir üyeyim mesaj yazmak şimdi nasip oldu psp bilgilerin ile çok ekmek yedim sayende saol
Alıntı cody123 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aldım sorunsuz kullanmaktayım arkadaşlar teşekkürler mctuna

Sorunsuz çalışıyor

Ben makineme 250gb hdd taktım oyunlarıda onun içine attım daha mantıklı geldi bu şekilde
Alıntı yasco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben de tuna abiden aldığım sağolsun her konuda yardımcı oldu alıcak arkadaşlar güven içerisinde alabilirsiniz emin olun hiç bir sorun yaşmazsınız....
Alıntı kunteper7235 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende alışverişimi yaptım çok memnunum aklınızda bir şey olmasın teşekkürler mctuna
Alıntı ecinnet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cihazı Tuna kardeşimden dün aldım ps3 jailbreak sorunsuz çalışıyor.bugunde inşallah oyun arşivimizi tuna sayesinde genişleteceğiz 500 hdd oyun dolum siparişini verdim kendisine.teşekkürler MCtuna ps3 oynamak isteyipte oyunları yüksek meblağlarda alamayanların memleketteki alternatifi oldun..sağol varol.
Alıntı boz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
herkese selam.taa tekirdağ çorludan kalkıp perpa iş merkezine TUNA kardeşimin yanına gittim çip aldım ve 250 gb oyun yüklettim.cihaz tıkır tıkır çalışıyo.birde karşılaştığım ilgi ve sempatiklik karşısında büyülendim adeta.bence ps3 ü olan herkez gidip tunayı bulup işini hallettirsin.:49:
Alıntı yakamozplaystation Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
öncelikle tuna kardeşime çok çok teşekkür ederim ben böyle bir hizmet görmedim. öncelikle ürünü almak iş değil ürünü heryerden alıyosun ama asıl önemli olan sonrasında verilen destek hergün tunayı aradım hergün sıkılmadan bıkmadan bana her konuda destek oldu ayrıca aldığım ürünü sorunsuz kullanıyorum oyunlarımıda hdd ye yükleyip gönderdi hiç bir sorun yok aklında soru işareti olanlara söyliyeceğim tuna bir telefon kadar uzağınızda hiç düşünmeden arayın sparişinizi verin sonrasında keyfini çıkarın herşey için teşekkürler tuna
cüneyt ecevit
Alıntı jokeradem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaslar tuna beyin kendisinden jailbreak ve 500gb ici oyun dolu hdd aldim. ve cok memnunum. internet ortaminda o kadar alis verisim oldu ama kendisi kadar ilgi ve alaka gosteren bir esnaf daha gormedim. gonul rahatligi ile kendisinden alis veris yapabilirsiniz. herkese saygilrar.
Alıntı MeOMaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar bugun bende gittim aldım süper ya =)

Bitonda oyun aldım çok hoşuma gitti

Tuna zaten elinde geldiğince yardımcı oluyor kesinlikle tavsiye ediyorum boşuna o kadar para vermişiz ya
Alıntı bingo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
mc tuna, sabırla sizi dinleyip çözüm üretiyor arkadaşlar. Sattığı Jailbreak çalışıyor. Baya bir oyun oynadım ben.
Alıntı sotbboun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Her turlu destegin ve yardimin icin tesekkur ederim. Tum islem boyunca oldukca ilgili ve yardiseverdin... Kesinlikle guvenebilirsiniz...
Alıntı HagenTr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu gün Perpa daki Uzamanlar pc ye gittim hem Tuna kardeşimle yüzyüze tanışmış oldum hemde 2 adet Dongle (jailbreak) aldım kendisinden.
Hiçbir sorun yok, kesinlikle GÖNÜL RAHATLIĞI ile alışveriş yapabileceğiniz bir insan.
Hiç bir ikramdanda kaçınmadı kendisine burdan tekrar teşekkür ederim misafir perverliği ve düzeyli ticaret anlayışı için.
Alıntı errccaann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bugün tuna abiden dongle jailbreak aldım ve gerçektende çok memlun kaldım ilgili ve çok iyi birisi herkese tavsiye ederim gönül rahatlığıyla alışveriş edeblirisniz
Alıntı Vanchaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ve işte sonunda jailbreakım elime geçti çok teşekkürler tuna abi hemen yapacam jailbreakımı harddiskimdeki oyunlarda hazır kop kop çok saol tuna abi çok güvenilirsin Çanakkale'de oturuyorum perşembe günü verdi cuma günü elimde oldu çok teşekkürler yeniden .
Alıntı yav26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bugun arkadaşım Tuna kardeşimden 4 jailbreak ve 500 gb full oyun dolumu aldı. Tuna'dan çok memnun kaldı Özellikle bu kadar çok ilgilenen bir esnaf görmemiş diyor. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Bundan sonra gönül rahatlıkla alışveriş yapmaya devam edeceğiz...
Alıntı yumuto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
burdan tuna kardeşimizi alkışlarımızı yolluyoruz :a023: harbiden hiç sıkılmadan usanmadan benim bozuk HDD ile saatlerce uğraştı durdu.. sonunda oyunlara ve PS3jailbreak ime kavuştum .. darısı hepinizin başına , alet tıkırtısız çalışıyo herkese tavsiye ediyorum ve tuna ya da özel olarak teşekkür ediyorum arty:
Alıntı bahadircam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tuna bey teşekkürler,
aldım gayet sorunsuz çalışıyor.

saygılar
bahadır rıza çam
Alıntı izofer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tuna kardeşim iki gündür benimle hiç sıkılmadan usanmadan ve hasta olmasına ragmen ugraştı ve sonunda jailbreaklerimize ve harddisk imize kavuştuk tuna kardeşimin eline gözüne emegine saglık bütün sorularımıza usanmadan sıkılmadan cevap verdi.harbiden 10 numara esnaf malının da sonuna kadar arkasında egerki oyun yükletecekseniz veya jailbreak alcaksanız hiç gözünüz kapalı alacagınız tek adres ve kişi tuna kardeşimdir.
her şey için çok teşekkürker tuna kardeşim ben ercan en kısa zamanda yine görüşcez biliyosun
Alıntı izler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba arkadaşlar

tuna dan 500gb harici hdd dolu+ dongle aldım oyunları çatır çatır oynuyorum benim gibi giriş seviyesindendeki biri için baya açıklayıcı birde rehber hazırlamış kargoyu aldıktan sadece 5-10 dakika gibi bir sürede oyun dünyasına daldım kendisine burdan teşekkür ederim

saygılarmla
mehmet yılmaz
Alıntı bubo48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna,
Öncelikle herşey için tşkler!

Jealbreak olayına, girmek isteyen arkadaslara diyebilcegim sudur ki; Tuna bu işte ki en profesyonel, en ahlaklı ve en dürüst kişi!
Gözünüz kapalı alış veriş yapabileceğiniz biri.

Ben bizzati Muğla ilinden kalktım gittim yanına, herseyi mükemmel çözen Tuna kardesim 400 gb oyunumuda hdd me yukleyen ve diğer materyal ve bilgileride sunan kardesim Tuna yla sıcakta vedalastik.
Muğla Üni. Den saygılar ve çok da selamlar!
Alıntı ahosonic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeş yorum yapmakta biraz geciktim ama Tunadan jailbreak almış biri olarak kesinlikle 10 numara biri!
Kendisi kargo olayının üstüne benden daha fazla titredi diyebilirim.
İlgisinden dolayı çok teşekkür ederim!

Saygılarımla!
Ahmet YILDIZ
Alıntı nezihbugan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçen gün mctunadan Jailbreak aldım aynı gün kargo yaptı ertesi gün elime geçti . verdiği cd ve forumdaki rehberler sayesinde şuan bütün oyunları açtım. keyifli bir şekilde oyun oynnuyorum . Kendisine teşekkür ediyorum iyi forumlar
Alıntı u-mute Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bugun tuna,sessiz ve forumdan diger arkadaslari tanima firsati buldum ve ne kadar kemiklesmis bir kadro olduklarina tanik oldum tum arkadaslar gercekten cok icten,yardimsever,hossohbet insanlar... tuna icin ayri bir parantez acmak lazim sagolsun hicbir konuda yardimini esirgemedi, satis sonrasinda gecenin 11de telefonla destek cabasi, bir bilisimci olarak son derece guvenilir ve donanimli bu insanlarla alisveris yapmanizi tavsiye ederim ki bu saatte bu mesaji yazmayi vicdani bir borc hissettim tekrar tekrar tesekkurler...
Alıntı izofer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar tuna dan bu hafta 2 adet jailbreak aldık ve 500 gb lık harddısk her şey on numara çalışıyor hiç bir sıkıntı yok tuna ise bu işin gercekten ehli egerki alacaksanız tuna derim başka bişey demem hiç tereddüt etmeden gözünüz kapalı aış veri yapabileceginiz bir kardeşim kendisi hersey için tesekkürler tuna ben ercan
Alıntı lubimtA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba tuna ben koray öncelikle her türlü yardımların için çok teşekkür ederim. arkadaşlar biz 6 tane aldık ve aldırdığım herkes çok memnun. o yüzden şiddetle herkesi tunanın yanına gitmesini tavsiye ederim. kendisi çok ilgili bir satıcı çok memnun kalacaksınız. dostum tuna başarılarının ve satışlarının devamını dilerim :b010:
Alıntı mihracester Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yok böyle bir insan. 500 gb için anlaştık. harddisk geldiğinde baktım 640gb oyun çıktı. emeğini esirgemeyen bir insan. aldığı ücret sonuna kadar helal olsun. iyiki varsın tuna abi
Alıntı XoX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende bu sabah tuna abinin yanına gittim ps3 ümüde tuna abiden aldım. Almayı düşünenler kesin alsın diorum hiç tereddütte kalmayın tuna abi bu işin uzmanı. Herşeyi A dan Z ye gösterdi sağolsun Kafama Takılan yerlerdede tuna abiyi rahatsız ettim 3 4 sefer hiç sıkılmadan usanmadan elinden gelenin en iyisini yaptı gerçekten Tuna abi çok saol çok memnunum daha düne kadar ps3 ün P sini bilmezken bugün en kaliteli oyunlara sahip oldum... Gazozunuda içtim bu arada tuna abinin Hakkını helal et tuna abi !
Alıntı Zaleot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bugün Tuna kardeşimizden Ps3'e jailbrekımızı yaptık,kendisine teşekkür ediyorum,tüm oyunlar canavar gibi çalışıyor,ilgisi için teşekkür ediyorum...
Alıntı oknsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Jealbreak olayına, girmek isteyen arkadaslara diyebilcegim; Tuna bu işte ki en profesyonel, en ahlaklı ve en dürüst kişi ve bu konuda tek
Gözünüz kapalı alış veriş yapabileceğiniz biri.
selamlar tuna
Alıntı YaZaRuS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna'dan Allah razı olsun, telefonlarıma, pm'lerime bıkıp usanmadan cevap verdi (haaa, vermese Banlardım, Modum ben!! Çay getirin bana )
Sayesinde 500 gb dolusu oyunum ve jailbreakli PS3'üm oldu..
Şimdi de 500 gb harici için rahatsız edicem..
Kesinlikle tavsiye ediyorum...
Alıntı volkanglm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna'ya buradan teşekkürlerimi iletmek için siteye üye oldum ve memnuniyetimi dile getirmek istedim.4 gün önce akşam aldığım ps3'ümü ertesi sabah doğruca tuna'ya götürdüm.Önce cihazımın eski versiyonunu uygun versiyon ile yükseltti.Ardından jailbreak tipini seçmemi istedi.Birini seçtim ve bana nasıl ileride güncelleme yapabileceğimi,oyunları nasıl çalıştırmam gerektiğini ; birçok işlemi gözümle görerek zihnime yer edinerek öğrenmiş oldum.Kullanımı oldukça kolay geldi.3 gündür evde oyun oynuyorum.Çok memnun kaldım.Herkese tavsiye ederim.Oyun güncellerimi yine tunadan yaptırıcam.İnternetten oyun yüklemek için uğraşmamaya karar verdim.Gidip çayımı içip yeni oyunlarımıda alıcam.Herkese tavsiye ederim...
Alıntı bjkneo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bugun bende tuna kardese ugradım jb aldım bırde yanında full oyun dolu 500 gb hdd aldım saolsun cok ılgılı ısını ıyı yapan bır kardesımız bana herseyı bır guzel anlattı bırde james bond cıkmıs saolsun onuda yukledı benım hdd ye az once eve geldım sımdı denıyorum oyunları tek tek kartınıda aldım artık takıldıgımız yer olursa tuna kardesı rahatısz etcez zaten kendısıde ısını ıyı yapan ve ılgılı bır ınsan abı gece 24:00 kadar telım acık yardımcı oluruz dedı Allah hayırlı ısler nasıp etsın herkese tavsıye ederım ısınde bılgılı ve ılgılı bır esnaf...
Alıntı Zaleot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna kardeş sayende elimdeki oyunlarıda sattım, baya bi gelir oldu valla bi ps3 parası çıktı nerdeyse:a068:
Hiç oynayamam dediğim oyunlarıda oynamış oldum Yalnız bi sorun var insan hangi oyunu oynicağını şaşırıyor
Alıntı mihracester Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bir insan devamlı aranmaktan hiç sıkılmazmı. evet gerçekten sıkılmıyor. tuna abiden jb aldıktan sonra bazı halledemediğim sorunlara bıkmadan usanmadan bir öff bile demeden cevaplıyor.
Alıntı hakan0026 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bende yaklaışk 1 hafta önce tuna arkadasımdan jelbreak ve hdd+full oyun aldım arkadasın hesabına yalnıslıkla ıkı kez para yatırmısım ben farkına varmadım ancak arkadas farkına varıp benı uyardı ve yalnıslıkla yatırmıs oldugum parayı gerı gonderdı,guven ve ılgı konusunda suphenız olmasın cok guvenılır ve ılgılı bır arkadas gozunuz kapalı alısverıs yapabılırsınız.
Alıntı meetman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dün tuna arkadaşın yanındaydım,klasik olacak ama ilgi alaka çok güzel.ikramda ısrar var sınır yok oda çok güzel.jb doungle zaten çok iyi gerçekden oradan memnun olarak ayrıldım.
Alıntı aytac815 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar ben aldım ps3 taaaaa çerkezköy den gittim Tuna kardeşimin yanına herşey mükemmeldi.Ben de bir
esnaf olarak söylüyorum herkesten esnaf olmaz diye ama Tuna kardeşim Tam bir esnaf...Ellerine sağlık kardeşim...
Alıntı sInan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçen hafta PS3 aldım, cumartesi günü de tunan nın yanına gittim. Saolsun cok ilgilendi. 15 tane oyun yükledi, sorunsuz oynanabiliyor hepsi. İşini çok iyi yapıyor ve bu konuda fazlasıyla bilgili.
Fakat bunlardan daha önemlisi; güleryüzü, beyfendiliği ve yaklaşımı.
Kendisine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Bu arada çikolatamı alıp yakında yanındayım tekrar
Alıntı kuyu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna kardeşim eline koluna sağlık ilgin alakan için çok teşekkürler...Tuna ile alışveriş konusunda tereddütü olan varsa referans almak için beni arayabilir..

Emre Erim
Loreal Türkiye
Muhaberat Sorumlusu
05342697778
Alıntı haldun77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
2 hafta önce ps3'ümü aldığım gibi gittim Tunaya. Sağolsun çok ilgilendi. Hatta bazı oyunları çalıştırmak için gerekli olan orijinal oyunu bile ödünç verdi. usb dongle'ın çok kolay ve sorunsuz kullanımı var. Tuna cd yi unuttum sanma, o tarafa geçer geçmez teslim edicem sana.
Alıntı arif02 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dün aldım bügün elimde oldu süper bir çihaz 30 dk 6 çihazı jelbrek yaptım muhteşem çalışıyor program ara yüzü süper kompile türkçe çok rahat kulanımı pes 2011 ve 2010 yükledim sorunsuz çalıştı muhteşem bir ürün
ben daha ürün havelesini yapmadan ürün bana kargolandı sadece birgün bekledim inanılmaz hızlı kargo
çok sağol sayende ps3 salonu olan bir abimiz pes 2011 95 tl verip almadı ama şimdi 6 tane pes 2011 oldu
çok sağol
Alıntı Rapsody_izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir memnuniyet Mesajıda benden. Daha parayı havale etmeden Ürün elime geçti. Kendisi güvenilir ve dürüst bir arkadaşımız. Ürünü aldıktan sonra sağolsun kurulumda baya destek verdi. Gerçi istanbulda otursam dükkanına gider poğaça börek yer orda taktırırdım jailbreaki .. İstanbula yolum düşerse uğrayacağım kesinlikle.

Bu arada oyunlar Bd gerek olmadan çalışıyor. Hem blurayden hemde internetten indirdiğim oyunları hd ye kopyalayıp çalıştırdım.

Tekrar tekrar Kendisine Teşekkür ederim.
Alıntı ahuramazda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçen gün ben de Tuna kardeşimde jailbreak işlemini yaptırdım.Hiç bir sorun yok çatır çatır oynuyorum oyunları.Tuna'cım çok teşekkürler ederim ellerine emeğine sağlık.Bir daha ki gelişimde Çikolata hazır )
Alıntı tarkanmansuroglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tuna beyden jailbreak islemi icin urunu aldım kendisi çok ilgili sabırla dinliyor ve yardım ediyor.Kendisi erdem sahibi bir insan olmalı .

Cok tesekkurler tuna bey
PS3 Networkten PES2011 oynamanın zamanı geldi artık!!!

"Bu arada MCTUNA'ya çok teşekkürler,4 gün önce aldım PS3 320GB MOVE STARTER PACK, sayesinde ben ve (2 arkadaş daha gelecek bu hafta oyun delisi olduk İşini bilen, sektöre yön veren çok samimi bir insan, güven konusunda sorusu olan Perpa'ya gitsin görsün yerini, tanışsınlar, bu kadar insan boşuna MCTUNA'dan alışveriş yapmıyor.Teşekkürler."

Hatta nişanlımla kavga ettim abi senin yüzünden, bıktım artık bu futbol oyunundan diyor :22:
Neyseki online 2'ye 2 oynuyoruz bu update sayesinde :sazci:[/QUOTE]

Alıntı kemalonal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar, bende Tuna'dan jailbreak + 500 gb oyun aldım. 2 günde elime ulaştı. Her ikiside sorunsuz oyunlar full çalışıyor. hatta oyunları fazlasıyla attığın için ayrıca teşekkür ederim. Vereceğiniz her kuruşu fazlasıyla hak edip, herzaman telefonda sıkılmaksızın yardımcı olan kardeşime hayırlı işler diliyorum.
Alıntı eagle795 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
alışverişimiz sorunusuz ve çabucak halloldu kendisine teşekkür ederimarty:
Alıntı insan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Çok teşekkürler Tuna,artık 3.50 oyunlarını oynayabiliyorum.Kendisi çok ilgili ve profesyonel çalışıyor.Hazırladığı cd zaten bunu belli ediyor.Hele ki chipimi kargoya verdiğinde cep telefonuma yurtiçi kargodan mesaj bile geldi.Sadece bu bile işini özenle yaptığının ispatı.Çok teşekkürler.
Alıntı Gofreeet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar Hepinize Selamlar Tuna beyle tesadüf üzeri nette dolaşırken telefonunu arayıp tanıştım Saolsun oldukça sıcak kanlı sevecen bir tavırla yardımcı olmaya çalıştı.Jailbreak isminde cihazı almak istediğimi pazartesi günü arayacağımı bankadan eft işleminin hafta sonu nedeniyle olmadığı söylediğimde Tuna bey cihazı gönderebileceğini parasını sonra gönderebileceğimi söyledi.Bu beni Çok Mutlu etti.Bu devirde böyle ticaret anlayışı şaşırtıcı ürün elime geldikten sonra telefonla oldukça ayrıntılı anlatımlarda bulunmasıda büyük bir artı benim için.Ticareti oldukça dürüst bir arkadaş olarak görüyorum kendisini.Jailbreak cihazı sorunsuz çalışıyor.Sonsuz Teşekkürler, Başarılarının devamını dilerim.
Arkadaşlar merhabalar.
geçtiğimiz cumartesi izmitten kalktık iki kişi izmitten tunanın yanına gittik.
bize her konuda yardımcı oldu kendisi.
çayı sohbeti ilgi alakası beni memnun etti.
sessiz nickli arkadaşlada tanışma olanağım oldu.
güven olayı zaten biliniyor ama yinede buradan okuyacaklara referans olsun.
selam sevgiler.
tayfun.

Alıntı hasanhoca3315 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba ben de mersin tarsusa tuna beyden ps3 jailbreak ve oyun siparişi verdim. kendisi bana her konuda yardımcı oldu. türkiyenin neresinden olursanız olun gözünüz kapalı güvenle alışveriş yapabilirsiniz.. işin içinde mctuna varsa güvendesiniz demek.. saygılar..

çok teşekkürler mctuna.
Alıntı hasanhoca3315 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şimdi sırf oyunu bıraktım Tunaya teşekkür etmek için. Çünkü dün elime geçen jailbreaktn o kadar memnunum ki anlatamam. Bu işin içine tunanın ilgisi de dahil olunca memnuniyetim kat kat arttı. Arkadaşlar ürün mükemmel ötesi. Başlangıçta iki bip yapıyorsunuz jailbreak tamamdır. onlarca oyun sizi bekliyor karşınızda. hepsini bir arada Hayal bile edemeyeceğiniz oyunlar hem de.. Uzaktan bazor gibi görünen ancak tunanın özenle hazırlanmış rehberine bakınca çocuk oyuncağına dönen kolay bir kurulumu var. Tunanın bana yaptığı bir dürüstlükten de söz etmek istiyorum. Ben sipariş verdiğim gün 90 tl olan jailbreak, bana göndereceği gün 75 tlye düştü ve anlaştığımızdan daha azını talep etti paranın. Böyle esnaf zor bulunur. Hardiskimi mersinden salı günü yolladım cuma öğlen geri aldım jailbreakla birlikte. tuna bu işi bildiği gibi hızlı aynı zamanda.. tuna bir numarasın kardeşim..
Alıntı hasanhoca3315 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
nasıl benzinli araçlarda lpg şart ise ps3'e de jailbreak gerekli. lpgye kıyasla jailbreak daha tasarruflu. lpgde tasarruf %35 iken bunda tasarruf %95. jailbreak hem ps3ünüzün ömrünü uzatıyor hem de oyunlar arasındaki geçişlerde mükkemmel hızlı.. doldur doldur oyna. cd yok dvd yok... düşünen arkadaşlar hiç düşünmesin derim. iyi geceler..
Alıntı turkkartali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bugun 2 adet ps3 'ü tuna 'nın yanına giderek önce 3.50 Version 3.41e düşürülüp sonra jailbreak işlemlerini yaptırdım, yakın ilgisi ve nezaketinden dolayı teşekkür ederim. Bu arada kendisine 20 TL 'de borcluyum ) iyi bir esnaf kendisi alış veriişin doğru adresi kesinlikle tavsiye ederim
Alıntı Haznedaro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna abi sayesinde ps3 oynadığımın farkına vardım. Ondan aldığım jb ve hdd ile rahatça oyunları oynaya biliyorum. İlgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. Gönül rahatlığı ile herkeze önerebilirim.
Alıntı ali2020 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Beyler bende sonunda doğru düzgün girdim su ps alemine dün Tuna'dan jalbreak istedim ins yarın yada öbür gün ulaşır bügünde gittim teknosadan 320gb move paket aldım move paketler indirimde suan ve versiyon sikintisida yok alicaklarin bilgisine hepsi3.40 move paketlerin ama sadece 320 gb olanlarin yani tekbasina versiyonu 3.50 olma ihtimali yüksek

Bump: Tuna kardesimden jalbreak almayı düşünen arkadaslar hiç endişelenmeyin çok düzgün bı esnaftir kendisi aksam 8:00 istedim sabah 10:30 kargoya verdi çok hızlı çalışıyor. güven sıkıntısı falan çekmenize hiç gerek yok hem aldıktan sonradan iciniz rahat eder
Alıntı bebeqlesi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende dün görüştüm bugün ürünü aldım. Kendisine ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.Ürünle birlikte açıklama ve programlarda ayrıntılı şekilde mevcut kafanızda soru işareti kalmasın..
Alıntı nextnihat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tuna abi ps3 ümü downgrade ve jailbreak yaptı şuan oynuyorum gerçekten harika bi sorun yok 1 oyun fiyatına ps3 kjopya oyun oynanabilir hale geliyor sonra istediğin oyunu at istediğiniz oyun var tuna abide piyasada 10 lira onda 5 lira gerçi ben alamadım oyunlarda sıra varmış bu haftasonu alıcam inşallah çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim gidipte bi oyuna dünya para vermeyin iyi günler...
Alıntı aratiso Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selam bugun tunadan jailbreak aldım ve 6tane oyun yükledik.medal of honor 2010, call of duty black ops, assassin's creed brotherhood...Hepside gayet güzel çalışıyor, çok mükemmel oyunlar bu anı ve bu zevki ''iyi niyetiyle çok mütevazi'' bir şekilde yardımcı olan Tuna kardeşimize çok ama çok teşekkür ediyorum...(GÜVENİLİR SATICI VE DOST)...
Alıntı Officeboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bizde bugün arakdaşla jailbreaklerimizi yaptırdık Hizmette, ağırlamada gayet güzel. Tuna kardeşime çok teşekkür ederim. Mekanda asla bi kasılma tedirginlik olmuyor, sanki arkdaşınızın evinde Ps3'e birşey yükletiyor gibi. Oyunlarda canavar gibi çalışıyor. Bunca zaman oyunlara verdiğim parayla 3 tane daha konsol alırdım. Şimdi ödeşme zamanı SONY :b:

Not: Karambolde benim BlackOps'u yüklemeyi unutmuşuz, yarın yine geliyorum ))
Alıntı dwyane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuna kardeşe akşam bende uğradım, sağolsun ilgilendi, kafamda soru işareti kalmadı.
Verdiği oyunların hepsi sorunsuz.
Gerçi çayını içemedim ama çok yakın oturduğum için ara sıra uğrarım: )

Tuna, sağolasın...
Alıntı submariner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sevgili tuna kardeşim senin gibi işinin ehli,profesyonel,bir okadarda tevazudan ödün vermeden işini muhteşem yapan bir kişi ile tanışma şansına nail oldum.Verdiğin kusursuz hizmet için teşekkür ederim.Donanma kenti Gölcük'e muhakkak bekliyorum,umarım hatıra anahtarlığı saklar bizleri hatırlarsın.
Alıntı love4ever Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
S.A beyler.Ben dün akşam gayet sade bir vatandaş olarak tuna abinin yanına gittiğimde yaşadıklarımı anlatmak istiyorum.
Dün akşam iş çıkışı ps3 ümü yüklendim ve perpa nın yolunu tuttum, yaklaşık 19.30 gibi tuna abinin dükkanındaydım. Günümüzde bir çok tüketicinin hasretini çektiği gayet güleryüzlü bir satıcı ile karşılaştım.
Günün son saatleri olmasına rağmen, günün tüm yorgunluğunun zirve yaptığı bir vakit olmasına rağmen bir satıcının daha önce hiç tanımadığı bir müşterisini böyle güler yüzle karşılaması beni çok şaşırttı.

Biraz daha erken gitmiş olsaydım çaycının açık olmuş olacağını söyledi ama yine de oyunların dolumunu beklerken meyve suyu ve cips ikram etti.
Normalde 7-8 gibi kapatıyo olmasına rağmen sırf benim işimi görmek amacıyla 21.30 a kadar dükkanı kapatmadı.
Oyunları nasıl çalıştırıcağımı tüm ayrıntılarına kadar anlattı, tamamen ihtiyaçlarıma göre bir sistem kurdu ve yüklettiğim oyunların yanında 1 tane de bana hediye olarak yükledi.(10 oyun yüklettim Allah a şükür hepsi tıkır tıkır çalışıyor aynen orjinalden farksız!!!!)

Gerçekten Tuna abiyi gerek satıcı olarak gerekse de insan gibi insan olması açısından şiddetle tavsiye ediyorum...
Yani insanın oyun alıcağı olmasa bile gidip sohbet edip birde oyun yükletesi geliyor...
Günümüzde gerçekten yüzü asık yaşadığına, doğduna pişman görünümlü satıcılarla karşılaşmaktan alışveriş yapmaktan korkar oldum. İnanın Türkiye de pek çok şehre gittim ama satıcı portresi hep aynı...

Gerçekten ülkemizin Tuna abi gibi dürüst, güler yüzlü , hoşgörülü , temiz iş yapan, çıkar gütmeyen satıcılara çok ihtiyacı var. Keşke mümkün olsada tuna abi gibi insanları çoğaltabilsek...

Elimden geldiğince tuna abinin yanında yaşadıklarımı ve gözlemlerimi objektif bir şekilde aktarmaya çalıştım. Size tavsiyem
EĞER 1 PLAY STATİON 3 ÜNÜZ VARSA, MUTLAKA VE MUTLAKA TUNA ABİYE UĞRAYIN!
PİŞMAN OLMAYACAĞINIZA EMİN OLABİLİRSİNİZ....


HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER TUNA ABİ........
******< Love4eveR ******>
Alıntı yumiyum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
selam arkadaşlar bu mesajımı sırf işlemi yaptırmak isteyip de tereddütde kalanlar için ve tunaya bir borç bildiğim için yazıyorum.

ps3 ümü ep orjinal kullandım ve açıkcası kırdıranlardan nefret eden bir tip idim.
fakat ps3 ün son dönemlerini yaşadığı bu yıllarda ps4 çıkmadan tüm oyunlarını tadmak istiyordum.
gerek maddi durum gerek ise sony nin tavuk gibi kullanıcılarını yontma stratejilerinden ötürü tam anlamıyla güven çerçevesi içerisinde gözüm gibi baktığım bebeğimi tunaya bıraktım.

gerçekten çok karmaşık bir yerde olan iş yerini bulmam bi ayli güç olsada şip şak anlaştık çok yoğun olduğu er halinden belliydi be müşterinin isteğini bilen bir insan olduğuda belliydi.

200 tl ye hem son versiyon olan ps3 ümü uygun versiyona düşürdü hemde 50 küsür oyun yükledi

bu 50 küsür oyunun içerisinde o fiyata tek bir oyun alabileceğimi düşününce yaptığım şeyi bu zamana kadar neden yapmadım diye saydırdım.

online takıntısı olmasına rağmen şahaser niteliğinde sonynin türkce tüm oyunlarını online değilde çoklu oyuncu seçeneği olan oyunları yüklettirdim

tuna işinin eri ve yapıyor keşke yanında bir yardımcı bişi alsa işlerini ilerletse özel bir kaç proğram yada yazılım olayına dalsa birçok şeyi başarabileceğine inanıyorum.

özet: bir oyun 200 tl = versiyon düşürme işlemi 50+ oyun 200 tl

geri dönme şansın mevcut.

saol tuna ve devam et tuna
Alıntı onurusya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Slim kasa 4.31 e yükselmişti yanlışlıkla.Makinayı diyarbakırdan Tuna beye gönderdik,sağolsun herşeyi mükemmel bir şekilde halletti.Fiyat konusuna girmiyorum bile,her sordugum soruya anında açıklayıcı bir şekilde cevap verdi.Kargo olayına benden daha çok önem verdi.Tuna bey gibi insanların olması çok güzel.Ellerine sağlık Tuna kardeşim en yakın zamanda İstanbula yanına gelip ziyaret edicem.
Alıntı freesoulgursel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tek kelimeyle supersiniz makinem tek kelimeyle cillop gibi olmus tunacıgım Allah nasip ederse sana daha cok makine gönderecegim mekanıda acarsam cogu müsterimi sana tavsiye edecegim yasco kardesimizede selamlar herkese rahatlıkla sizi tavsiye edecegim tunacıgım cok sagol

[/COLOR]