- May 10, 2011
- 8
- 0
- 1
- 43
öncelikle selamlar arkadaşlar.dun elime 320 gbb seaget sata hdd geçti.ben bunu 75004 ps2 ve cip sanırım dms4 toxıc ( kare ve x e basılı tuttugumda toxic menüsü çıktı ve başka menü bulamadım )ps2 ye bağlamak istiyorum.forumu araştırdım ama yapamadım.şu sorunlar çıktı karşıma winhııp programında toxic format attım ve ayrıca toxic atıp sonra 48 bit format attım ( 2 ayrı secenek denedim )sonra oyunları attım bir sorun çıkmadı ama ps2 ye taktıgımda hd loader herseferinde hardware error yazdı.aynı oyunlar varken bu sefer usb advancede açtım bu sefer usb advange program açılırken kırmızı oluyor ( usb advange yazısı ) kalıyor.nerede problem var atladıgım bir sey var çözemedim.genelde herkes oyun listesinin hd loaderde görmüş ama dediğim gibi her seferinde hardware error yazıyor .yardımcı olursanız sevinirim.iyi çalışmalar !!
== toxic menü ayarları
== toxic menü ayarları