ankboy Erişim Engelli Şub 7, 2011 0 276 47 Haz 13, 2014 #1 [HIDE-THANKS] Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler. [/HIDE-THANKS]
[HIDE-THANKS] Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler. [/HIDE-THANKS]
errccaann Kayıtlı Üye Kayıtlı Üyemiz Eki 7, 2010 1,104 160 63 Haz 13, 2014 #2 tartışmasız xboxun en iyi özel oyunu
Sir John Kayıtlı Üye Kayıtlı Üyemiz Ocak 11, 2014 1,224 163 63 Haz 13, 2014 #3 Teşekkürler RGH'li XBOX ONE'ımın GAMES klasörünün içine attım keyifle oynuyorum şu anda.
poulkilly Kayıtlı Üye Kayıtlı Üyemiz Eyl 11, 2008 646 65 28 43 Haz 13, 2014 #4 Sir John' Alıntı: Teşekkürler RGH'li XBOX ONE'ımın GAMES klasörünün içine attım keyifle oynuyorum şu anda. Genişletmek için tıkla ... Kardesim yanlışın olmasın Xbox one kırılması daha yanlış bilgi vermeyelim.
Sir John' Alıntı: Teşekkürler RGH'li XBOX ONE'ımın GAMES klasörünün içine attım keyifle oynuyorum şu anda. Genişletmek için tıkla ... Kardesim yanlışın olmasın Xbox one kırılması daha yanlış bilgi vermeyelim.
Sir John Kayıtlı Üye Kayıtlı Üyemiz Ocak 11, 2014 1,224 163 63 Haz 13, 2014 #5 poulkilly' Alıntı: Kardesim yanlışın olmasın Xbox one kırılması daha yanlış bilgi vermeyelim. Genişletmek için tıkla ... Her next gen paylaşımının altına böyle espri yapıyorum adetimdir. Derler ya hani "Belki Allah söyletiyordur" diye.
poulkilly' Alıntı: Kardesim yanlışın olmasın Xbox one kırılması daha yanlış bilgi vermeyelim. Genişletmek için tıkla ... Her next gen paylaşımının altına böyle espri yapıyorum adetimdir. Derler ya hani "Belki Allah söyletiyordur" diye.
poulkilly Kayıtlı Üye Kayıtlı Üyemiz Eyl 11, 2008 646 65 28 43 Haz 13, 2014 #6 Boşa heyecan yaptik��
ferhanANK Forum Destekçisi DESTEK OLAN ÜYEMİZ Tem 23, 2008 5,918 886 113 39 PSLAND:) Haz 13, 2014 #7 Sir John' Alıntı: Teşekkürler RGH'li XBOX ONE'ımın GAMES klasörünün içine attım keyifle oynuyorum şu anda. Genişletmek için tıkla ... Kardeş dashboard güncellemeside yapman gerekirdi. Yoksa ilerki bölümlerde donmalar oluyor Отправлено с моего SM-N9000Q через Tapatalk
Sir John' Alıntı: Teşekkürler RGH'li XBOX ONE'ımın GAMES klasörünün içine attım keyifle oynuyorum şu anda. Genişletmek için tıkla ... Kardeş dashboard güncellemeside yapman gerekirdi. Yoksa ilerki bölümlerde donmalar oluyor Отправлено с моего SM-N9000Q через Tapatalk