PS5 Yardım Ghost of Yotei (PS5) Hile İstek

Bu Konu Sayfasındaki Bilgiler

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Playstation 5 Yardım I Soru Cevap kategorisinde madmex tarafından oluşturulan Ghost of Yotei (PS5) Hile İstek başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 383 kez görüntülenmiş, 14 yorum ve 1 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Playstation 5 Yardım I Soru Cevap
Konu Başlığı Ghost of Yotei (PS5) Hile İstek
Konbuyu başlatan madmex
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Serdarkagan

madmex

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Eyl 16, 2011
155
67
28
36
Bu oyun için hile bekliyorum çıktıysa veya çıkınca buradan paylaşırsanız sevinirim
Teşekkürler
 

omrkrkdr

Aktif Üyemiz
Kayıtlı Üyemiz
Ara 13, 2021
113
37
28
Arkadaşlar ben oyunu bit türlü yüklyemedim videoda forumda ne yazıyorsa yapıyorum oyun açılmaya başlıyor sucker punch yazısı geliyor sonra sağ üstte bişey dönüyor öylece kalıyor sizce neyi eksik yapıyorum yardımcı olabilir misiniz
 

madmex

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Eyl 16, 2011
155
67
28
36
Arkadaşlar ben oyunu bit türlü yüklyemedim videoda forumda ne yazıyorsa yapıyorum oyun açılmaya başlıyor sucker punch yazısı geliyor sonra sağ üstte bişey dönüyor öylece kalıyor sizce neyi eksik yapıyorum yardımcı olabilir misiniz
hariciye atıyorsunuz değilmi? bende sırf bu yeni çıkan oyunlar için gittim harici taşınabilir ssd aldım
 

omrkrkdr

Aktif Üyemiz
Kayıtlı Üyemiz
Ara 13, 2021
113
37
28
hariciye atıyorsunuz değilmi? bende sırf bu yeni çıkan oyunlar için gittim harici taşınabilir ssd aldım
Evet hariciye indirdim oyunu sonra itemzflowdan yüklemeyi denedim olmuyor ama oyun direk ana ekrana geldi başlatma basıyorum oyun açılıyor gibi oluyor ama açılmıyor denemediğim yol kalmadı varsa bir bilginiz lütfen yazın buraya
 

muratincee

Foruma Destek Olan Üyemiz
DESTEK OLAN ÜYEMİZ
Haz 23, 2023
703
295
63
bu oyunun hilesi daha çıkmadı 5 yada 10 güne düşer nete
 

yhanova

Foruma Destek Olan Üyemiz
DESTEK OLAN ÜYEMİZ
Ocak 6, 2020
3,786
5,463
113
Evet hariciye indirdim oyunu sonra itemzflowdan yüklemeyi denedim olmuyor ama oyun direk ana ekrana geldi başlatma basıyorum oyun açılıyor gibi oluyor ama açılmıyor denemediğim yol kalmadı varsa bir bilginiz lütfen yazın buraya
Bizde x2000 var harici o bile baya bekletiyor ilk açılışta

Valla bilemedim gardasım şu ftp işini öğrenmek lazım :)
 
Üst