- Ocak 29, 2021
- 1
- 0
- 1
GTA Liberty City Stories ve Vice City Stories oynamak istiyorum bir sürü ayar denedim fakat hala kasmaya devam ediyor.
Sistemim: İ5 8265U 1.80 GHz işlemci, MX 130 4 GB GDDR5 ekran kartı, 8 GB DDR4 RAM, 512 GB SSD, Windows 10 Home Edition Sürüm 2004. PSP emülatörünü de denedim o da kasıyor onun sorununu çözdüm ama orijinal PSP R2 ve L2 sahip değil yani oyunda bu tuşları kullanamıyorum aynı zamanda sağ analogda çalışmıyor bu nedenle PSP emülatörü önermeyin
Sistemim: İ5 8265U 1.80 GHz işlemci, MX 130 4 GB GDDR5 ekran kartı, 8 GB DDR4 RAM, 512 GB SSD, Windows 10 Home Edition Sürüm 2004. PSP emülatörünü de denedim o da kasıyor onun sorununu çözdüm ama orijinal PSP R2 ve L2 sahip değil yani oyunda bu tuşları kullanamıyorum aynı zamanda sağ analogda çalışmıyor bu nedenle PSP emülatörü önermeyin