PCSX2 Çok Kasıyor ve Donuyor

Bu Konu Sayfasındaki Bilgiler

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Play Station 2 Emulation kategorisinde ufukali tarafından oluşturulan PCSX2 Çok Kasıyor ve Donuyor başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,189 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Play Station 2 Emulation
Konu Başlığı PCSX2 Çok Kasıyor ve Donuyor
Konbuyu başlatan ufukali
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan ufukali

ufukali

Yeni Üyemiz
Kayıtlı Üyemiz
Ocak 29, 2021
1
0
1
GTA Liberty City Stories ve Vice City Stories oynamak istiyorum bir sürü ayar denedim fakat hala kasmaya devam ediyor.
Sistemim: İ5 8265U 1.80 GHz işlemci, MX 130 4 GB GDDR5 ekran kartı, 8 GB DDR4 RAM, 512 GB SSD, Windows 10 Home Edition Sürüm 2004. PSP emülatörünü de denedim o da kasıyor onun sorununu çözdüm ama orijinal PSP R2 ve L2 sahip değil yani oyunda bu tuşları kullanamıyorum aynı zamanda sağ analogda çalışmıyor bu nedenle PSP emülatörü önermeyin
 

Benzer konular

Üst