- Ocak 11, 2026
- 1
- 0
- 1
Arkadaşlar merhaba, oyunu indirirken şu ibareyi gördüm:
Oyunu rardan çıkartın. ISO dosyasını ister emülatörlerde, ister dvd ye yazdırıp PS2 lerde, isterseniz pkg formatına çevirip PS3-PS4 de oynayabilirsiniz.
rpcs3 emulatoru daha kullanıslı geldıgı ıcın onu kullanmak istedim, nasıl cevırırız pkg formatına? Teşekkürler şimdiden.
Oyunu rardan çıkartın. ISO dosyasını ister emülatörlerde, ister dvd ye yazdırıp PS2 lerde, isterseniz pkg formatına çevirip PS3-PS4 de oynayabilirsiniz.
rpcs3 emulatoru daha kullanıslı geldıgı ıcın onu kullanmak istedim, nasıl cevırırız pkg formatına? Teşekkürler şimdiden.
