cevap için geç oldu. kusura bakma.
ps tamircisi arkadaş ps2 ye kaliteli usb takınca sorun çıkıyor, kalitesiz usb bellek takınca daha az sorun çıkıyor demişti. bundan dolayı yükleme ekranında kalıyor olabilir. ben daha denemedim ama siz kalitesiz bir usb de deneyebilirsin. tabii hala oynuyorsan.
Yanlış hatırlamıyorsam ayarlardan check USB fragmentation ayarını değiştirip kaydet yapıp oyunu deneyebilir misin bazı oyunlarda açılmama sorununu çözüyordu sanki deneyip sonucu yazar mısın?