- Ara 18, 2009
- 128
- 92
- 28
Bana bir akıl verin dostlar,evde artık dalga konusu oldum.Cihazı alalı iki sene oldu kutusunda öylece duruyor.Webkit gerekiyor biliyorum,benimle aynı durumda olan var mıdır bu şekilde iki sene bekleyen?Pc ve ps4 ile halen idare ediyorum ama çok can sıkıcı oldu bu durum.Alternatif bir yöntem var mıdır benim kaçırdığım merak ediyorum.Bluray okuyucu mu almalıyım,alsam işimi görür mü?Aktif etmek filan gerekiyor mu?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.