PSP 3000 Tarihe Karışıyor Yeni Konsol PSP E1000

Bu Konu Sayfasındaki Bilgiler

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde PSP Haber Bülteni kategorisinde skullmonkeys tarafından oluşturulan PSP 3000 Tarihe Karışıyor Yeni Konsol PSP E1000 başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 10,036 kez görüntülenmiş, 28 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı PSP Haber Bülteni
Konu Başlığı PSP 3000 Tarihe Karışıyor Yeni Konsol PSP E1000
Konbuyu başlatan skullmonkeys
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan kadir psp go

skullmonkeys

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Ocak 26, 2011
304
10
18






Sony PS Vita gelişkin donanım ve özellikleriyle bir oyun konsolundan çok daha fazlasını sunuyor. Fakat ürünün fiyatı (749 TL Wi-Fi, 899 TL Wi-Fi+3G) pek çok kullanıcıya yüksek gelebilir. Öte yandan firmanın daha ziyade sadece oyun oynamayı amaçlayan ve PS Vita'nın gelişkin çoklu ortam ve sosyal ağ özelliklerinden vazgeçebilecek nispeten düşük bütçeli kullanıcıları hedef alan ürünü PSP-E1000, 299 TL'lik fiyatıyla Gamescom'da dikkatleri üzerine çekti.

PSP-E1000'in ucuz fiyatı cazip, fakat üründe bazı özellikler kırpılmış. PSP-3000'e kıyasla en büyük farkı E1000'de Wi-Fi olmaması. Dolayısıyla ürün çoklu oyuncu moduna sahip değil. PSP-3000'de 3-6 saat arasındaki pil ömrü, PSP-E1000'de 3-4 saate düşürülmüş. Ayrıca E1000'de dahili mikrofon da bulunmuyor.

Boyutlar açısından baktığımızdaysa E1000'in PSP-3000'e kıyasla 2 mm daha kalın, 3 mm daha uzun olduğunu görüyoruz. PSP-E1000, medya olarak UMD kullanıyor. PSP 3000, E1000'in gelişiyle birlikte piyasadan kalkacak.

Ek Bilgiler:

Sony Firmasının fuarda tanıttığı PSP-E1000 modeli 299 TL.

Tabii ki fiyatı aşağı çekmek için bazı özelliklerini de portable konsoldan çıkarmışlar.PSP E1000 modelinde Wİ-Fİ olmadığı için konsol çoklu oyuncu özelliğinden mahrum. Bunun yanı sıra pil ömrü de 3-4 saate düşürülmüş.

Ebatları hakkında bilgi vermek gerekirse PSP 3000 modeliyle mukayese edildiğinde 2mm daha kalın ve 3mm daha uzun olduğu göze çarpıyor.Sony PSP-E1000 modelinde medya olarak UMD kullanılmış.PSP E-1000 ‘in Sipesifikasyonları ise şöyle ;

LCD ekran: 4,3 inç / 10,9 cm (16:9) tam saydam tip, TFT sürücü. Yaklaşık 16.770.000 renk görüntülenir.

Ses: Tek ses hoparlör

Dahili disk sürücüsü: Salt okunur Universal Media Disc sürücü.

arayüz: DC IN 5V konektör. Hi-Speed USB (USB 2.0 ile uyumlu). DC OUT konektörü. Kulaklık konektörü. Memory Stick PRO Duo™ yuvası.

Güç kaynağı: AC Adaptörü DC 5,0 V. Lityum İyon şarj edilebilir pil Paketi.

Maksimum güç tüketimi: Yaklaşık 6 W (şarj olurken).

Harici Boyutları: Yaklaşık 172,4 × 73,4 × 21,6 mm (genişlik x yükseklik x uzunluk) (en çıkıntılı bölüm hariç).

Ağırlık: Yaklaşık 223 g (Pil Paketi dahil).

Çalışma ortamı: 5°C ile 35°C arasındaki sıcaklıklar.

Uyumlu codecler: Universal Media Disc Video: H.264/MPEG-4 AVC Ana Profil Seviye 3. Müzik: H.264/MPEG-4 AVC Ana Profil Seviye 3, Doğrusal PCM, ATRAC3plus™ Memory Stick™

Universal Media Disc lazer
Dalga boyu: 655 – 665 nm.
Güç: Maks. 0,28 mW.
Tip: Yarı iletken, sürekli.

AC Adaptörü
Giriş: AC 100-240 V, 50/60 Hz.
Çıkış: DC 5 V, Maks. 1500 mA.
Harici Boyutları: Yaklaşık 61 × 23 × 84 mm (genişlik x yükseklik x uzunluk) (en çıkıntılı bölüm hariç)

Alıntı: blog.eu.playstation








 

Apsolit

Moderatör
Kayıtlı Üyemiz
Şub 3, 2009
719
2
18
Psp serisinin bence en iyi modeli 300x ve bunu kaldırıyor olmaları çok saçma.​
 

skullmonkeys

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Ocak 26, 2011
304
10
18
Değerli arkadaşlarım psp e1000 , fat pspleri tekrardan canlandırmaya yönelik bi alet , piyasaya çıksın ondan sonra değerlendirmeleri daha sağlıklı yaparız , şu an için sadece wifisi yoktur diye aleti yerin dibine koymanın mantığı yok . ki psp de ki wifi olayıda çok iyi değil , bu cihaz sadece oyun oynamak için çıkarılmış bi cihaz , psp3000 ve diğer psp lerde düşük kapasitede çalışan ve ram yetersizliğinden dolayı çok sık kapanan internet tarayıcısının olmaması bence daha iyi , zaten randuman alamıyorduk bence iyi olmuş , psp e1000 görsel olarak ve malzeme kalitesi olarak diğer psp serilerinden daha iyi gibi , çıktığında hep beraber inceleriz
 

elgado

Kayıtlı Üye
ADMİN
Moderatör
FORUMSAHİBİ
Kayıtlı Üyemiz
May 11, 2008
556
2
18
Siteye Git
Çıktığında alacağım teşekkürler bilgilendirme için
 

ozqur

PspBOY
Kayıtlı Üyemiz
Tem 8, 2009
374
0
16
30
Siteye Git
wi-fi ile faceye girince pspden sanki çok hızlı çalışıyoduda bir siteyi açana kadar bekle bekle sıkılıyodun ya da facede resimlerine bakarken ayrıca online oyun olarak ne varki artık sanki tekkeni online oynuyosunuz saçma sapan oyunlar var bence :D
 

ulas97

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Ağu 16, 2009
381
0
16
31
Bunu bilerek kalın yaptılar. :) Psp 3000 de daha fazla özellik vardı ve daha inceydi. Bundan özellikler kısıldı ve bilerek kalınlaştırıldı. Çünkü bu sony'nin satış stratejisi. Yakında e-2000 ve e-3000 de çıkacak. :) Sıradaki harf te f.
 

berkay1464

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Tem 9, 2011
38
0
6
vallaha wi-fi yok bunda almak mantıksız biz ad-hoc modda oyun oynuyoruz burda genelde
 

Benzer konular

Üst