Psp sağ tuşu takılı kaldı

Bu Konu Sayfasındaki Bilgiler

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde PSP Haber Bülteni kategorisinde gkhndrl tarafından oluşturulan Psp sağ tuşu takılı kaldı başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 3,175 kez görüntülenmiş, 6 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı PSP Haber Bülteni
Konu Başlığı Psp sağ tuşu takılı kaldı
Konbuyu başlatan gkhndrl
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan psp360

gkhndrl

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Şub 19, 2012
23
0
1
arkadaşlar psp'min üstüne kardeşim maden suyu döktü hemen müdahale ettim bi sorun yoktu fakat 1.30 saat sonra pes oynarken sağ tuş takılı kaldı menüye geldim yine aynı şey sürekli sağ tuşa basıyormuşum gibi oluyor bataryayı çıkardım hafıza kartını çıkardım kurutma makinesiyle falan kurutmaya çalıştım olmadı lütfen bana bi yöntem bulun bi yol gösterin yalvarırım! :help: :help: :help: :help:
 

david16

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
May 19, 2011
721
12
18
pspm yok ama benım dusuncem pspnı ac sonra sag tusu cıkart gerı tak sonra gerı topla eyer elın yatkın degılse sakın yapma acarsın toplayamassın tabı ıcını bılmedıgım ıcın pspnın ne kadar tus kablo var bılmm :D
o zaman bilmiyorsanız arkadaşı yanlış yönlendirmeyelim.. Konuyu arkadaşa tavsiyem;sitede yasco adlı yönetici var ona danışsın. o iyi bilir. :)
 

bogac9899

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Kas 26, 2010
34
0
6
30
Aynı hata bendede vardı PSP'yi açtım tus takımı düzelttim(ama her yerini dağıttım) tekrar topladım düzeldi :)
 

gkhndrl

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Şub 19, 2012
23
0
1
herkes sağolsun yardımları için fakat zaten bir gün bekledim düzeldi SONY abi bu boru değil hastayım bu aleteee :rckr: :rckr: :rckr: :rckr: :rckr:
 

Kerim12

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Tem 13, 2012
10
0
1
aynısı bende de olmustu cıkardım tekrar taktım oldu
 

tumuro

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Tem 17, 2012
12
0
1
32
ya benim de bi sorunum var ama yeni üyeyim konu açmayı hiç bilmiyorum bana bi yardım edecek var mı ? psp'mi 2. el aldım hiç birşeyi yoktu ve içinde 3 oyun vardı tekken gta libertycity bir de başka dövüş oyunu (adını hatırlamıyorum) neysen ben bunları sildim daha sonra arkadaşımla rock band ve başka bir oyun daha yükledik o oyunları 1 kere çalıştırdı psp ve bir daha başka bir oyun açılmıyor 1 kere oyun çalışıyor ve sonra oyun klasörünü açtığımda there are no games diye bi hata veriyo bakamdığım yer kalmadı yardım edin dediğim gibi konu açmayı bilmiyorum :(
 

psp360

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üyemiz
Ağu 13, 2009
68
0
6
ya benim de bi sorunum var ama yeni üyeyim konu açmayı hiç bilmiyorum bana bi yardım edecek var mı ? psp'mi 2. el aldım hiç birşeyi yoktu ve içinde 3 oyun vardı tekken gta libertycity bir de başka dövüş oyunu (adını hatırlamıyorum) neysen ben bunları sildim daha sonra arkadaşımla rock band ve başka bir oyun daha yükledik o oyunları 1 kere çalıştırdı psp ve bir daha başka bir oyun açılmıyor 1 kere oyun çalışıyor ve sonra oyun klasörünü açtığımda there are no games diye bi hata veriyo bakamdığım yer kalmadı yardım edin dediğim gibi konu açmayı bilmiyorum :(
dediğin rock band oyunuyla ilgili. rock band i çalıştırıken başka bi yöntem yapılması gerekiyodu.yoksa oyun klasörünü görmiyodu falan. bu forumda biraz araştır ya da hako ya sor.
 

Benzer konular

Üst