- Kas 11, 2010
- 2
- 0
- 1
- 38
Merhaba.
PSP FAT model cihaz var elimde.
Gen recovery menüde tuşlar çalışıyor ama normal PSP menüsünde tuşlar işlemiyor.
Nasıl düzeltebilirim.
Yardımcı olabilecek var mı?
PSP FAT model cihaz var elimde.
Gen recovery menüde tuşlar çalışıyor ama normal PSP menüsünde tuşlar işlemiyor.
Nasıl düzeltebilirim.
Yardımcı olabilecek var mı?