PS4 Türkçe YAMA READ DEAD REDEMPTİON 2

Bu Konu Sayfasındaki Bilgiler

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde PS4 Oyun Türkçe Yama kategorisinde Onur43 tarafından oluşturulan READ DEAD REDEMPTİON 2 başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 293 kez görüntülenmiş, 8 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı PS4 Oyun Türkçe Yama
Konu Başlığı READ DEAD REDEMPTİON 2
Konbuyu başlatan Onur43
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan kurtwolf

Onur43

Yeni Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Eyl 10, 2020
12
4
3
Reisler adminler yöneticiler bu oyunun yaması ve oyunu ne vakit gelir. Çok meraktayız lütfen bakiniz.😊😊 (Sayın adminler )
 

yaramaz

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Şub 22, 2011
19
9
3
oyun var zaten forumda bulabilirsin türkçe yama hayal gibi şuan ama allahtan ümit kesilmez
 

berke190534

Aktif Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Ocak 22, 2020
202
91
28
Reisler adminler yöneticiler bu oyunun yaması ve oyunu ne vakit gelir. Çok meraktayız lütfen bakiniz.😊😊 (Sayın adminler )
Türkçe yama için soruyorsan imkansız gibi bişey he thisrock84 @thisrock84 derse ki zoru severim imkansız zaman alır onu bilmem :)
 

Onur43

Yeni Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Eyl 10, 2020
12
4
3
Türkçe yama için soruyorsan imkansız gibi bişey he thisrock84 @thisrock84 derse ki zoru severim imkansız zaman alır onu bilmem :)
Çok zaman istiyen bu iş dogrusu
Mesajınız otomatik olarak birleştirildi:

oyun var zaten forumda bulabilirsin türkçe yama hayal gibi şuan ama allahtan ümit kesilmez
Aynen öyle güzel kardeşim ne olaca belli olmaz
 

karakral02

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Tem 25, 2018
36
8
8
Eğer türkçe yaması yapılırsa gerçekten yama adına büyük iş yapılmış olacak
 

serkanapaydin

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Ağu 3, 2009
92
33
18
36
Eğer türkçe yaması yapılırsa gerçekten yama adına büyük iş yapılmış olacak
Türkçe yaması pc için yapıldı zaten. Birçok insan aylarca uğraşıp yamayı hazırladı ancak daha sonra bir takım olaylardan dolayı yamayı yayınlamama kararı aldılar. O grup ileride tekrar yamayı yayınlamaya karar verirse ki bence düşük bir ihtimal, o zaman port edilebilir. Aksi taktirde tekrar çevrilmesi hayal gibi bir şey.
 

mad_080

Aktif Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Ocak 12, 2019
243
114
43
Pc icin tr yamasi paylasilirsa tr yama yapanlarda porta izin verirse ilerde belki olabilir.pcye tr yama gelmeden bir beklentiniz olmasin.
 

maciras

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Ara 6, 2009
159
175
43
İstanbul
Arkadaşlar bu oyunun Türkçe yaması yapıldı ve bitti zaten. Ancak çeviriyi yapan grup yama için çok garip bir sistemi beraberinde getirdi. Kısaca Game Pass aboneliği gibi online servis işine girdiler ve aylık abonelik tarzı bir sistem oluşturdular. Bu sisteme dahil olanlar Red Dead Redemption 2 ve sistemin içerisinde olan birkaç yamaya daha ulaşabileceklerdi. Ve bu şekilde sistemin içerisindeki Türkçe yama arşivi her geçen gün genişleyecekti. Sistemin aylık abonelik ücreti ise 50 TL idi!

Sistemin handikapı şuydu: Sadece abonelik devam ettikçe Türkçe yamalara ulaşabiliyordunuz. Mesela Red Dead Redemption 2'yi 1 ayda bitirirsen 50 TL. 3 ayda mı bitirdin? 50 x 3= 150 TL! Yoksa zamanı olmayan birisi misin? 6 ayda mı bitireceksin? O halde 50 x 6 = 300 TL verecektin! Gerçekten inanılmaz rakamlar! Türkçe yama tek olarak satılmadı ve satılmayacaktı. Grubun açıklaması bu şekilde idi. Çeviriyi yapan grup bu şekilde bir sistem bulmuştu ve yamayı sadece bu şekilde dağıtacaklardı.

Her neyse insanlar bu duruma kayıtsız kalmadı. Seslerini yükseltmeye başladılar. Bir oyunun Türkçe yaması için 150-300-600 TL gibi meblağlar inanılmaz uçuk fiyatlardı! Haliyle bu duruma çoğunluk isyan etmeye başladı. "Oyun bile 180-200 lira, siz nasıl bu parayı istersiniz?" diye sesler yükselmeye başladı. Daha sonra çeviriyi yapan grup geri adım attı. "Tamam sistem haricinde de oyunun Türkçe yamasını paylaşacağız. (satacağız)" denildi. Game Pass sistemine benzeyen oluşumları devam edecekti ancak Red Dead Redemption 2'nin Türkçe yamasını tek olarak 30 TL'ye satacaklardı. Ancak insanlar kızmıştı, darılmıştı bir kere. Bu olayı neredeyse tüm kuruluşlara haber verdiler. "O zaman verginizi de verin! Sizi şuraya buraya şikayet edeceğiz!" lafları daha da ayyuka çıkmaya başladı. Son olarak olay oyunun yapımcısı Rockstar'a kadar gitti ve çeviriyi yapan grup Türkçe yamanın dağıtım (satılma) işinin iptal edildiğini duyurdu. Yani en azından bizim bildiklerimiz bu kadar.

Olay kısaca bu şekilde arkadaşlar. Tüm oyunseverler gibi ben de bu oyunun Türkçe yamasının çıkmasını hasretle bekliyordum. Ancak olaylar anlattığımız üzere. Bu saatten sonra çeviriyi yapan grup bedava olarak yamayı dağıtır mı? Bilemem. (Keşke!) Yamayı bu şekilde dağıtmasına izin verirler mi? Onu da bilemem. (Keşke!) Böyle bir durum olmasını çok isterim lakin artık bu olay çok zor bir ihtimal. Umarım bir gün bu sıkıntılı süreç sona erer ve biz de bu harika oyunu Türkçe oynama şansına erişebiliriz!

Sağlıcakla kalın.
 
Son düzenleme:

kurtwolf

Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Tem 18, 2020
71
19
8
Arkadaşlar bu oyunun Türkçe yaması yapıldı ve bitti zaten. Ancak çeviriyi yapan grup yama için çok garip bir sistemi beraberinde getirdi. Kısaca Game Pass aboneliği gibi online servis işine girdiler ve aylık abonelik tarzı bir sistem oluşturdular. Bu sisteme dahil olanlar Red Dead Redemption 2 ve sistemin içerisinde olan birkaç yamaya daha ulaşabileceklerdi. Ve bu şekilde sistemin içerisindeki Türkçe yama arşivi her geçen gün genişleyecekti. Sistemin aylık abonelik ücreti ise 50 TL idi!

Sistemin handikapı şuydu: Sadece abonelik devam ettikçe Türkçe yamalara ulaşabiliyordunuz. Mesela Red Dead Redemption 2'yi 1 ayda bitirirsen 50 TL. 3 ayda mı bitirdin? 50 x 3= 150 TL! Yoksa zamanı olmayan birisi misin? 6 ayda mı bitireceksin? O halde 50 x 6 = 300 TL verecektin! Gerçekten inanılmaz rakamlar! Türkçe yama tek olarak satılmadı ve satılmayacaktı. Grubun açıklaması bu şekilde idi Çeviriyi yapan grup bu şekilde bir sistem bulmuştu ve yamayı sadece bu şekilde dağıtacaklardı.

Her neyse haliyle insanlar bu duruma kayıtsız kalmadı. Seslerini yükseltmeye başladılar. Bir oyunun Türkçe yaması için 150-300-600 TL gibi meblağlar inanılmaz uçuk fiyatlardı! Bu duruma çoğunluk isyan etmeye başladı. "Oyun bile 180-200 lira, siz nasıl bu parayı istersiniz?" diye sesler yükselmeye başladı. Daha sonra çeviriyi yapan grup geri adım attı. "Tamam sistem haricinde de oyunun Türkçe yamasını paylaşacağız (satacağız)" denildi. Game Pass sistemine benzeyen oluşumları devam edecekti ancak Red Dead Redemption 2'nin Türkçe yamasını tek olarak 30 TL'ye satacaklardı. Ancak insanlar kızmıştı, darılmıştı bir kere. Bu olayı neredeyse tüm kuruluşlara haber verdiler. "O zaman verginizi de verin! Sizi şuraya buraya şikayet edeceğiz!" lafları daha da ayyuka çıkmaya başladı. Son olarak olay oyunun yapımcısı Rockstar'a kadar gitti ve çeviriyi yapan grup Türkçe yamanın dağıtım (satılma) işinin iptal edildiğini duyurdu. Yani en azından bizim bildiklerimiz bu kadar.

Olay kısaca bu şekilde arkadaşlar. Tüm oyunseverler gibi ben de bu oyunun Türkçe yamasının çıkmasını hasretle bekliyordum. Ancak olaylar anlattığımız üzere. Bu saatten sonra çeviriyi yapan grup bedava olarak yamayı dağıtır mı? Bilemem. (Keşke!) Yamayı bu şekilde dağıtmasına izin verirler mi? Onu da bilemem. (Keşke!) Böyle bir durum olmasını çok isterim lakin artık bu olay sanırım çok zor bir ihtimal. Umarım bir gün bu sıkıntılı işler sona erer ve biz de bu harika oyunu Türkçe oynama şansına erişebiliriz!

Sağlıcakla kalın.
Teşekkürler bilgi için.Resmi olarak türkçe çıkmalıydı...
 
Üst